Fandom

Czech Star Wars Wiki

Xexus Shev

3 470stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
[+/-] [zdroj]

Plukovník Xexus Shev byl imperiální důstojník, který po smrti císaře Palpatina přísahal věrnost Carnoru Jaxovi a prozatímní imperiální radě.

ŽivotopisEditovat

Shev nikdy neměl Impérium v oblibě, ale poté, co spáchal nějaký drobný zločin, dostal na výběr buď práci v dolech na koření na Kessel nebo nástup na Imperiální akademii. Vybral si vojenskou kariéru. Ačkoliv prošel přijímačem, chyběla mu disciplína a odpovědnost. Proto mu bylo svěřeno velení v posádce na zapadlé planetě Phaeda. Za úplatu přehlížel ilegální aktivity a na planetě se rychle rozmohla korupce a černý obchod.

Když zjistil, že se na planetě objevil Kir Kanos, císařem označený za zrádce, vycítil Shev svou šanci vyniknout. Hledaného člena císařské gardy nahlásil, ale dostal od císaře příkaz nepodnikat žádnou akci.

Xexus Shev 2.jpg

Xexus Shev

Shev od zrádného Tema Merkona dostal informaci o tom, že se Kanos skrývá na povstalecké základně v pohoří Collo Fauale. Rozhodl se základnu dobýt a zajmout Kanose dřív, než císař dorazí. Se všemi svými jednotkami zaútočil, ale díky bojovému umění Kanose byl odražen. Za svou neposlušnost a neschopnost byl Shev zbaven velení.

VýskytEditovat

ZdrojeEditovat

V jiných jazycích

V síti Wikia

Náhodná Wiki