Fandom

Czech Star Wars Wiki

Yaddlin příběh: Ta v podzemí

3 447stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
[+/-] [zdroj]

Yaddlin příběh: Ta v podzemí je název komiksového příběhu.

ObsahEditovat

Yaddle předstupuje před Radu Jediů, aby vyprávěla o svém tréninku a smrti svého mistra Jedi Polvina Kuta před 200 lety.

Polvin se svou učednicí se zapojili do povstání v koloniích na planetě Koba, kterou terorizoval advozseský válečný pán Tulak. Povstání však bylo zrazeno, Polvin zemřel a Yaddle byla zajata. Časem Kubada kolonii vydrancoval a než odletěl jinam, nechal Yaddle uvěznit v podzemních jeskyních. Plynuly desítky a stovky let, kdy Yaddle v podzemí meditovala, bojovala o život s predátory a žila z jídla, které jí občas škvírou ve skále spustili domorodci. Poté planetou zatřásla silná zemětřesení, která sice Yaddle uvolnila cestu ven, ale způsobila mezi obyvateli hladomor a nemoci. Yaddle se okamžitě zapojila do obnovy a nezištné pomoci domorodcům, kteří si jí začali velmi vážit. Civilizace na Kobu začala opět vzkvétat.

Tulak před svou smrtí planetu odkázal svému synovi Kalutovi, který ji přiletěl znovu vyplenit. Během jeho setkání s místními vůdci se objevila Yaddle a vyzvala ho k opuštění planety. Kalut na ni zaútočil, ale Yaddle jeho útok odrazila tak, že Kalut padl na svou vlastní dýku a zemřel.

Po vyslechnutí příběhu jejího života Rada Jediů uznala, že Yaddle završila dílo svého učitele a sama má právo stát se mistrem Jedi.

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki