Fandom

Czech Star Wars Wiki

Ysanne Isard

3 397stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

[+/-] [zdroj]
"Paní ředitelko Ysanne Isard, lituji - ale ne příliš -, že vám tuto zprávu nemohu doručit osobně. Během doby, kterou jsem strávil ve vašich službách, jsem shledal, že jste sociopaticky sebestředná, náchylná k iracionálním a impulzivním reakcím a zvyklá upředňostňovat povrchní dojmy před skutečnou podstatou. Nepochybuji, že tyto výstřelky vnímal zesnulý císař jako přednosti, a chápu, že vám asi pomáhaly plnit jeho rozkazy, v žádném případě to ale neznamená, že jste vynikající nebo aspoň dostatečně dobrá velitelka."
―kapitán Sair Yonka ohledně zmizení lodi Avarice z Isardiného impéria[zdroj]

Ysanne Isard byla lidská žena, která byla několik let během Galaktické občanské války ředitelkou Imperiální zpravodajské služby, a po smrti císaře v roce 4 PBY se rozhodla sama nastoupit na jeho místo.

Isard následovala příkladu svého otce, Armanda Isarda, a v mladém věku se stala agentkou imperiální rozvědky. Když Aliance za obnovu republiky ukradla plány Hvězdy smrti, Isard byla vyslána na misi na planetu Darkknell. Přestože mise byla neúspěšná, přežila, ale nemohla se vrátit, protože by ji císař nechal potrestat. Povedlo se jí však svalit vinu na jejího otce, který byl v blízké době popraven. Ysanne zaujmula jeho místo jako ředitelka rozvědky. Byla velice blízká samotnému císaři, který jí přenechal hvězdný destruktor třídy Exekutor Lusankya, který byl zastavěn pod budovami na Coruscantu a stal se Isardinou soukromou dílnou na přetváření a vymývání mozků.

Za scénouEditovat

Obrázky: ZDE

VýskytEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki