Fandom

Czech Star Wars Wiki

Yuzzem

3 472stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.
[+/-] [zdroj]

Yuzzemové byli velcí, dvounozí humanoidi z lesnaté planety Ragna III.

Biologie a vzhledEditovat

Silní a temperamentí Yuzzemové měli hustou hnědou srst, velké čenichy a černé oči.

Přestože byli známí svou velkou silou a vrtkavou nevypočitatelnou povahou, byli neuvěřitelně inteligentní. Mnoho vědců se domnívalo, že byli příbuzní s druhem Wookiů, nebyl však proveden žádný oficiální výzkum, který by to potvrdil. Stejně jako Wookiové dodržovali přísný kodex cti a dodržování slibů. Jejich jazyk byl pro lidi prakticky nereprodukovatelný, rozuměli však dobře basic.

Byli to zuřiví bojovníci, které bylo těžké porazit. Svou kořist pronásledovali po čichu a silné ruce s ostrými drápy jim dávaly jistotu, že většinu svých protivníků přemohou.

HistorieEditovat

Během Klonových válek využívala Konfederace nezávislých systémů jejich služeb v bitvě o Aargonar.

Impérium Yuzzemy podobně jako Wookie zotročilo a využívalo k těžké práci v dolech a pracovních táborech, přestože kvůli jejich síle bylo těžké je jako otroky zvládat.

Yuzzemové v galaxiiEditovat

Před Klonovými válkami využíval dva Yuzzemy jako osobní stráže Hutt jménem Soergg Vosadii Bezhin.

Když Luke Skywalker a Leia Organa hledali na Mimbanu Kaiburrský krystal, pomáhali jim dva Yuzzemové Hin a Kee. Oba byli poté zavražděni Darth Vader.
Yuzzem2.png

V roce 44 PBY se stal členem Nejvyšší rady Jediů mistr Barratk'l.

VýskytEditovat

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki