Fandom

Czech Star Wars Wiki

Z-58-0 "Zeeo"

3 397stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

[+/-] [zdroj]

Bezpečnostní droid Z-58-0, nazývaný Zeeo, byl létající droid vyrobený společností Arakyd Industries, který byl původně majetkem organizace Černé slunce.

BiografieEditovat

Stal se společníkem twi'lecké žoldnéřky Rianny Saren poté, co ji vysvobodil z otroctví u pašeráka pracujícího pro Černého slunce. Rianna mu odstranila jeho bezpečnostní pojistku a za to jí umožnil přístup do své databáze v počítačových systémech Impéria. Zeeo stál po boku Rianny během jejího boje proti impériálnímu otrokáři Kheevovi, a vyšetřování projektu Hvězdy smrti a projevil se jako velmi užitečný. Na Coruscant pomohl Rianně ukrást imperiální zásilku; na Alderaan se naboural do hlavního počítače zemědělské výzkumné lodi a získal informace  o jejím poslání; na Tatooinu pomohl Saren porazit rancor; na Despayre Zeeo stáhnul imperiální kódy, které jim umožnily uniknout z Hvězdy smrti a na planetě Danuta zachránil Riannu zachycením smrtícího výstřelu, který vyslal Zarien Kheev na Riannu. Také otevřel mnoho dveří a deaktivoval mnoho alarmů a silových polí. Zeeo byl také dobrý bojovník, byl schopen omráčit nepřátele elektřinou a byl vybaven výkonným dvojitým kanonem.

VýskytEditovat

  • Star Wars: Lethal Alliance
Star-Wars-Lethal-Alliance-2-35S0MSENB0-1024x768.jpg

Rianna se svým droidem Zeeo

V síti Wikia

Náhodná Wiki