Fandom

Czech Star Wars Wiki

Zekk

3 396stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.Obsah tohoto článku spadá do období Nové republiky.Obsah tohoto článku spadá do období Nového řádu Jedi.Obsah tohoto článku spadá do období Dědictví.
[+/-] [zdroj]

Zekk byl lidský sirotek z Ennthu citlivý v Síle, kterého se ujali Jacen a Jaina Solovi. Po návratu od temné strany Síly, ke které upadl v období dospívání, trénoval, aby se stal rytířem Jedi. Účastnil se bojů s Yuuzhan Vongy. Během Temné krize se on a Jaina stali spojenci a navázali mezi sebou mentální spojení.

Brzy poté, co se takto spojili si Jainina rodina začala myslet, že je v tom nějaká romantika. Během Druhé galaktické občanské války se zúčastnil bitvy o Tralus.

V roce 40 PBY se Zekk a Jaina rozdělili, nadále však sdíleli některé své myšlenky. Brzy poté se podílel i na blokádě Corellie pod vedením dvojčat Solových. On, Jaina a Jagged Fel dopadli temnou Jedi Alemu Rar. Zekk záhadně zmizel z letectva během závěrečné bitvy. Byl považován za nezvěstného, o pár měsíců později se ovšem objevil. Živý, zdravý a zamilovaný do Taryn Zel, důstojnice Hapanské armády.

ŽivotopisEditovat

Yuuzhanvongská válkaEditovat

Od začátku války působil jako pozorovatel, který pro Jedie sledoval postup invaze. Pomáhal také evakuovat několik planet. Po dvou letech války, 27 PBY, se stal členem úderného týmu Jediů, který byl vyslán k Myrkru zabít královnu voxynů. Tak se znovu setkal s Jainou, ke které stále cítil určité pouto.

Během mise na světolodi Baanu Rass osvobodili dva zajaté Temné Jedie, Welka a Lomi Plo, se kterými se Zekk znal už z Šeré akademie. Jejich přítomnost Zekka zneklidňovala, bál se působení temné strany na sebe i ostatní Jedie.

Misi na Myrkru přežila pouze polovina účastníků. Po pohřbu Anakina na Hapesu všichni bojovali v bitvě o Borleias.

Ve čtvrtém roce války mu byl na planetě Dac udělen titul rytíře Jedi. Poté bojoval spolu s Jacenem, Jainou, Tesarem, Lowbaccou a Tahiri jako stíhací pilot ve flotile Galaktické aliance.

Za scénouEditovat

Obrázky: ZDE

VýskytEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki